15 Mayıs 2016 Pazar

Tatlı Krizinden Çıkamayanlara: Artık-Tart!

Evdeki abur cuburları bir tepside birleştirmez misiniz?
Temsili resim. Aç kurtlar gibi saldırdığımdan foto çekemedim.
Gecenin bir yarısı aç zombiler gibi "Tatlııı... Tatlıııı..." diye internette üşengeççe dolanırken, bu tarife denk geldim ve yapayım dedim. Sonuç mükemmel. Utanmasa çorbaya tuz yerine şeker koyabilecek biri olan beni, tatlı komasına sokuyordu neredeyse. (Bunda, pişmesini beklerken bir yandan da çikolata kaşıklamamın da etkisi olabilir)

Malzemeler:

Parçalanmış, ufalanmış bisküvi
Tereyağ
Damla çikolata veya parçalanmış çikolata (Beyaz çikolata filan da olur aslında; nasıl seviyorsanız)
Marşmelov (Ben bir de jelibonlu ve lokumlu yapacağım; merak ettim. Böyle alternatif şeyler olabilir)

Tarif:

Tereyağı eritip bisküvilerle karıştırın, muffin kalıplarında 150 derecelik fırında üstü hafif kızarana kadar pişirin. (10 dakikada filan oluyor). Ardından damla çikolatayı ve üstüne de marşmelovu (Resimde 3 tane koyulmuş, ben iki tane koydum; sayı değişebilir) koyun ve çikolatalar eriyip, marşmelovlar kızarıp-eriyene kadar fırında tutun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder