10 Aralık 2015 Perşembe

Yılbaşı Yaklaşırken Deneysel Yemekler

Yılbaşı, acayip tarifler denemek ve tüm gece ayakta durmak için kullandığım bahanelerin başında gelir. Bu aşamada; yılbaşında biraz daha uçuk tarifler yapabiliyorum. Bu aşamada; yılbaşında güzel bir yazı gelebilir. Şimdilik peynir kardan adam, Shichimenchokoonigiri ve güzel bir şeritli ekmek düşünüyorum. Belki birkaç dip sos da deneyebilirim. Daha önceden mor lahanadan bir dip sos yapmıştım; son bir kaç yılbaşıdır onu yapıyorum. Ama bu kez daha farklı bir dip sos olabilir; özellikle pizza-dip gördüm ve en yakın zamanda kişiliğime son derece uyan bu uçuk dip sosu denemek istiyorum. Bir de, eğer Tayland'a gidersem kesinlikle böcek yiyecek ve tadı hakkında ayrıntılı bir rapor yazacağım. Ama onun daha zamanı var; gerçi getirtebilirim ama bazı nedenlerden şu anda mümkün değil. Bir de, kar tanesi şekilli kurabiyeler aklıma geldi ama... O çok uğraştıracaktır. Ayrıca, yılbaşından bağımsız olarak bir çok tarif de denemek istiyorum. Yolum uzun, damaktaşlar. Şimdiden yapayım da içimde kalmasın:

Seneye görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder